فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

»» پژو 207 اسپرت
tuning-peugeot-308

 

تصوير

تصوير

 


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 21:14 | نویسنده : omid |

 

»» 206 اسپرت شده
www.car2tuning.blogfa.com

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 21:4 | نویسنده : omid |

 

»» تندر 90 اسپرت
عکس ال 90

 

http://www.axgig.com/images/52463801144792819162.jpg

Dacia Logan Cabrio


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 21:0 | نویسنده : omid |
  1. مجوعه رینگ های اسپرت برای دیدن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 20:57 | نویسنده : omid |
  • تصاویر ماشین های اسپرت برای دیدن بر روئ ادامه مطلب کلیک کنید.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, | 20:51 | نویسنده : omid |
سال ساخت : نوع بدنه : شرکت سازنده : نوع : ايكس 3 رنگ : سیتم انتقال قدرت : 8 دنده اتوماتيك-دو ديفرانسيل نوع سوخت : بنزين قیمت :

در سال ۲۰۰۴ میلادی BMW ابتدا اولین مدل خودروی SUV خود را با نام X3 وارد بازار کرد که از اکثر ماشین های هم کلاس خود بهتر و محبوب تر به نظر می رسید اما طولی نکشید که رقبا هم دست به کار شدند و Audi با عرضه مدل Q5، مرسدس بنز با مدل GLK و اینفینیتی با ارائه مدل EX35 به رقابت با X3 پرداختند. در طول زمان مشتری ها متوجه شدند که مدل های Audi و مرسدس بنز هم از جنبه های زیادی بهتر از مدل X3 هستند و فروش X3 تا سال ۲۰۱۰ روند نزولی شدیدی گرفت اما بالاخره در سال ۲۰۱۲ بی ام دبلیو تصمیم گرفت مدل جدیدی از X3 را عرضه کند. به جای تغییر کلی X3 این کمپانی تصمیم گرفت که مدل اولیه را از همه لحاظ آپدیت کرده تا آماده رقابت با سایر رقبا شود. یکی از موارد مهمی که نیاز به تغییر داشت طراحی X3 بود درست است که در سال ۲۰۰۴ X3 طراحی خوبی داشته است اما به مرور زمان هر سال این طراحی قدیمی تر به نظر می رسید و حالا BMW مدل ۲۰۱۱ را با تکنولوژی های روز زیباتر کرده است. X3 جدید ۳٫۱ اینچ ار نظر طول، ۱٫۱ اینچ از عرض و ۰٫۵ اینچ از ارتفاع بزرگتر شده است و شبیه به اولین سری X5 این کمپانی شده است.

BMW-X3_2011_1600x1200_wallpaper_1c BMW-X3_2011_1600x1200_wallpaper_1f BMW-X3_2011_1600x1200_wallpaper_03 BMW-X3_2011_1600x1200_wallpaper_05 BMW-X3_2011_1600x1200_wallpaper_5e BMW-X3_2011_1600x1200_wallpaper_70 BMW-X3_2011_1600x1200_wallpaper_91


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 12:17 | نویسنده : omid |

فراری های 2+2 موتور وسط
Mid-Engine 2+2


این سری از فراری ها از سال 1974 تا سال 1993 رو خط تولید فراری بودن
از سال 1974 تا 1980 مدل های 208/308 GT4

GT4 308 Dino
این مدل یکی از موفق ترین فراری ها برای کمپانی بود زیرا اولین ماشین کمپانی با آرایش وی 8 موتور وسط بود و اولین ماشین تولیدی فراری بود که از طراحی مارچلو گاندینی (برتونه) بجای پینین فارینا استفاده شده بود.
پینین فارینا بسیار ناراحت بود ازین که تو این کار برتونه بجای اونا با وجود همه کارهای پینین فارینا برای فراری ترجیح داده شده بود.
این ماشین سرانجام در موتورشو پاریس سال 1972 معرفی شد و بعضی خبر نگارها از شباهت فراوان دینو با لانچا استراتوس و لامبو اوراکو که هردو شون طراحی شده توسط برتونه بودن گفتن.
مشکل دیگه لوگو دینو بود که سرانجام انزو فراری راضی شد تا "اسب رقصان" رو جایگزینش کنه.
شاسی این مدل همون شاسی دینو 246 بود که با افزایش طول برای ردیف دوم صندلی جا باز شده بود. موتور وی هشت بصورت عرضی در وسط جاسازی شده بود.
موتور وی هشت سه لیتری در مدل 308 به تنهایی قادر بود 250 اسب بخار در مدل اروپایی و 230 اسب بخار در ممدل آمریکایی تولید کنه. در این موتور از چهار کاربراتور Weber 40 DCNF استفاده شده بود.
تا سال 1980 جمعا 2,826 مدل کوپه تولید شد. این مدل در حال حاضی یکی از ارزانترین فراری های کلاسیک است.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 11:51 | نویسنده : omid |

 روش های افزایش قدرت موتور

امروزه هر خوردرویی که شما از یک کارخانۀ معمولی خودروسازی می خرید با چندین مصلحت اندیشی ساخته شده است . اين مصلحت اندیشی ها ( یا کوتاه آمدن ها ) توسط چندين فاکتور ايجاد می شوند

● تلاش براي گنجاندن قيمت خودرو در يک محدوده مشخص .
● نياز براي دريافت استانداردها .
● تمايل براي تامين حداکثري عمر و قابل اطمينان بودن خودرو .
اين مصلحت اندیشی ها اغلب به شما مجال زيادي براي بهبود وضعيت بر حسب عملکردتان مي دهد! راههاي بسیار مختلفي براي افزايش اسب بخار موتور موجود ، وجود دارد . اينجا چندين مثال موجود است(عموما از آسان ترين تا مشكل ترين/ گرانترين مرتب شده است):
تراشه (چيپ )كامپيوترتان (ECU) را عوض کنيد-- گاهي اوقات و یقيناً نه هميشه -- شما مي توانيد با عوض کردن تراشه ي رُم در "بخش کنترل موتور" يا همان ECU عملکرد خودرو را تغيير دهيد. شما مي توانيد اين تراشه‌ها را معمولاً از فروشندگان لوازم يدکي بخريد . خواندن يک بررسي مستقل براي تراشه ي در نظر گرفته شده خيلي ارزشمند است چون بعضي از تراشه ها فقط جنبه ي تبليغاتي دارند و کارايي ندارند.
● به هوا اجازه بدهيد راحتر وارد بشود ، هنگامي که پيستون پايين مي رود در مرحله ي مکش ، مقاومت هوا مي تواند مقداري از قدرت موتور را از بين ببرد . بعضي از خودروهاي جديدتر داراي منيفلدهاي*(1) ورودي صيقلي هستند که مقاومت هوا را بر طرف کنند . کاهش لوله هاي ورودي و فيلتر هواي بزرگتر مي توانند جريان هوا را بهبود بخشند .
● اجازه دهيد خروج دود راحتر انجام شود ، اگر مقاومت هوا يا برگشت آن وجود داشته باشد فشار ان باعث سخت خارج شدن دود از محفظه سيلندر در مرحله ي تخليه مي شود و اين نيز قدرت موتور را تحليل مي دهد . فشار منفي*(2) به علت لولۀ اگزوز بسیار کوچک یا مقدار زیاد مقاومت هوا در صدا خفه کن*(3) است . سيستم هاي خروجي با عملکرد بالا از هدزر*(4) استفاده مي کنند ؛ لوله هايي که انتهايي گشاد و آزاد دارند انباره هاي اگزوز را روان و فشار بالعکس (منفي)را در سيستم اگزوز بر طرف مي کند .
● سرسيلندر و بادامک ها را عوض کنيد -- بسياري از موتور هاي موجود يک سوپاپ ورودي و يک سوپاپ خروجي دارند . خريدن يک سر سيلندر جديد که چهار سوپاپ در هر سيلندر دارد جريان هواي ورودي و خروجي موتور را به صورت دراماتيکي بهبود مي بخشد و مي تواند قدرت را بيشتر کند . همچنين استفاده از بادامک هاي کارا سبب يک تغيير بزرگ در عملکرد موتور مي شود .روشهای دیگر افزایش اسب بخار:
● درون سيلندر را بيشتر پر بكنيد - اگر شما بتوانيد هواي بيشتري (و همچنين سوخت بیشتری ) را در يک سيلندر که اندازه اي معلوم دارد بگنجانید در نتيجه قدرت بيشتري از سيلندر جذب می شود ( به طور مشابه شما مي توانيد اندازه ي سيلندر را افزايش دهيد و قدرت را افزايش دهيد) توربو شارژها و سوپر شارژرها فشار هواي ورودي را تنظيم مي کنند ، که سيلندر با هواي بيشتري پر شود . سازندگان فراواني قطعات توربو شارژرها و سوپر شارژرها را براي خودرو هاي مختلف مي سازند.
● هواي ورودي را خنک کنيد - متراکم کردن هوا ، دماي آن را بالا مي برد . شما مايليد خنک ترين هواي ممکن در سيلندر را داشته باشيد زيرا وقتی احتراق انجام شود هوای داغ حجم بالایی دارد*(5). بدين منظور خيلي از خودروهاي مجهز به توربو شارژ و سوپر شارژ داراي اينترکولر*(6) هستند . اينتر کولر يک رادياتور مخصوص مياني است که دمای هوای متراکم شده را قبل از ورود به سیلندر کاهش می دهد.
● همه چيز را سبک کنيد - قطعات سبک وزن به موتور کمک مي کنند بهتر کار کند. هر دفعه که پيستون تغيير جهت دهد يک انرژي صرف از بين بردن جابجايي در يک مسير مي شود و اين عمل دوباره تکرار مي شود*(7) . پيستون سبکتر ، انرژي کمتري صرف مي کند . همچنين قطعات سبکتر به موتور اجازه مي دهد که سريعتر بچرخد ، و سريعتر چرخيدن به موتور اسب بخار بيشتر مي دهد.
● نسبت تراکم را افزايش دهيد- افزایش نسبت تراکم تا يک نقطه خاص قدرت بيشتر توليد مي کند. با اين وجود اگر شما مخلوط سوخت و هوا را بيشتر متراکم کنيد به احتمال زياد خود به خود منفجر مي شود و آتش مي گيرد ( قبل از اينکه شمع ها آن را مشتعل سازند). بنزين‌هاى با عدد اكتان بالاتر تقريبا از اشتعال زودهنگام جلو گيري مي کنند. به همین علت عموماً خودروهای با کارایی بالا به بنزین اکتان بالا نیاز دارند ؛ موتور انها برای دریافت قدرت بیشتر از نسبت تراکم بالاتر استفاده می کند.
● جابجايى *(8) را افزايش دهيد ، جابجايي بيشتر به معني قدرت بيشتر است چون شما مي توانيد با هر بار چرخش موتور بنزين بيشتري بسوزانيد. شما مي توانيد جابجايي را با بزرگتر کردن سيلندر افزايش دهيد.امکان دارد شما هنگامي كه سعي کنيد جابجايي(حجم) را افزايش دهيد به هزينه هاي خريد يک موتور جديد با کارايي بالا و سوار کردن آن بر ماشينتان فکر کنيد ، شايد اين آسانتر و راحتر باشد.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 11:47 | نویسنده : omid |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دست بند